Ben je beheerder en heb je een vraag voor onze supportafdeling? Je kunt ons bereiken via Intercom of door ons te bellen op nummer 088 522 6879. We schrijven dan je naam, telefoonnummer en e-mailadres op en vragen je kort waar je vraag over gaat. Deze informatie wordt als terugbelverzoek door ons ingevoerd in Intercom. Je ontvangt een mail met daarin de bevestiging van je terugbelverzoek zodat je kunt zien dat deze is neergelegd bij onze supportmedewerkers. Zodra een supportmedewerker beschikbaar is, word je terug gebeld.

Het huidige klantportaal blijft tot 01 maart 2020 beschikbaar, maar we gaan vanaf 1 januari beginnen met het uitfaseren ervan. De lopende vragen worden op 30 december overgezet in Intercom. Wil je jouw gegevens die zijn opgeslagen in het klantportaal bewaren, lees dan hieronder hoe je een export kunt maken.

Iedereen die de rol beheerder heeft in AskMe.

  • Nadat je bent ingelogd als beheerder in AskMe wordt de Intercom-knop getoond;

 

 

 

  • Klik op de Intercom-knop en kies voor de knop Nieuw Gesprek;
  • Stel je vraag (je kunt ook een bijlage toevoegen);
  • Stuur het bericht door op enter te drukken of op het pijltje

We streven ernaar om binnen een uur een eerste reactie te geven. Omdat het aanbod van berichten erg wisselend is kan deze tijd variëren. Intercom berekent op basis van de drukte een verwachte responstijd.

Na het kiezen van de chatknop, kun je kiezen voor “Zie vorige gesprekken“.

Type het emailadres van de persoon die je wil koppelen; dan zorgen wij dat deze persoon wordt gekoppeld aan de conversatie.

Binnen Intercom is dat niet zichtbaar. De foto’s die je ziet, zijn de medewerkers die het meest hebben beantwoord in de afgelopen periode.

Wij publiceren in Intercom een bericht wat direct in het scherm wordt getoond en in de Messenger wordt een melding getoond.

De Messenger is het scherm wat je ziet als je de Intercom knop hebt geselecteerd.

 

 

Alle informatie over storingen wordt ook opgenomen op de storingen pagina. Deze pagina kun je hier vinden:

https://intercom.help/askme-4ec2e9e0fb48/en/articles/3585878-storingspagina

Voer onder Vind snel je antwoord een zoekterm in en druk op de blauwe button. Alle gevonden artikelen worden weergegeven.

De oude tickets worden verwijderd per 1 maart 2020. Wil je deze tickets bewaren, dan adviseren we je om deze te exporteren.

Om een export te maken van alle lopende of alle historische meldingen van jouw organisatie uit het klantportaal, moet je de volgende stappen doorlopen:

  • Log in op het klantportaal en selecteer het kopje waarvan je de meldingen wilt exporteren
  • Voor lopende meldingen kies Actueel overzicht. Voor alle in het verleden aange maakte meldingen kies Historisch overzicht.
  • Klik op de knop met het groene pijltje om de meldingen te exporteren naar een Excel-bestand: